quit playing games with my heart

GOD JUL GAMLINGAR

okej nej, jag vet inte varför, det blev gamlingar bara...

Min julafton har varit superbra !
bästa på länge tror jag :)

Började med att jag vaknade av mig själv 1o.21
hahah herre gud... jag börjar bli gammal :(

iaf, dushade, fixade & gjorde mig klar,
kring 14 åkte vi till urs, mot mormor, där även bittan christer & per var.
vi babblade på och strosade bara fram och tillbaka tills klockan var 15 och det var Kalle Anka time !
Faktiskt inte lika långtråkigt i år, undra varför ?. hm..

Aja, sedan delade vi ut julklapparna, jag vart supernöjd!
fick bara massa saker som jag önskat mig :o,
galet nice vafan !

Sedan käka vi go mat och lekte 20 frågor och namnleken, MOHAHAHA
mormor åkte ut direkt :]
sedan var det jag bittan, christer och sofia kvar... (mamma, valter & per var för tråkiga och såg tv!)
vi åkte dock hem innan det blev klart eftersom vi tog så lång tid på oss, ba för vi kunde många namn :D :]

Tror aldrig jag skrattat så mke på en julafton, FYFAN VAD VI ÄR ROLIGA ALLTSÅ HAHAHAHHAHAHHA.

fick även veta att mammajävel och valter förlovade sig på lucia :o :o

dem hade inte ens sagt något!
Bittan såg det och då tyckte dom att jag, sofia & mormor borde sett det tidigare!
jag och mormor komme med motargumentet "hon har alltid ringar på sig, tror ni vi går och kollar på hennes händer ba, hm vad har hon för ringar idag"
Grattis till dem iaf


bilder på det jag fick kommer imorgon ;D


Lars Bertil Stenlund

1928.09.29 - 2009.09.17

we miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0