Is it already to late to rewind the tape of my life? Just a little bit?

Shaa !

har inte skrivit på länge,
har faktiskt inte haft lust av någon anledning.

Nyår blev skit.
Antingen så har vi väl tjejkväll eller så hos janina med bastu och grejer.
Eller så blir det att vara hemma och inte vilja se hockey så jag hamnar här vid datorn.
Får hoppas på första alternativet då!

På söndag åker jag dessutom själv till umeå,
där sofia är, och så åker vi sedan därifrån till gbg, och sedan till trollhättan..
ska även kanske träffa madde i gbg och jossan, någonstans xD
om jag överlever vill säga, har nämnligen tänk berätta för pappa att jag röker, annars kommer jag inte orka veckan dära...
Får väl se hur det blir med det :)

Har massa grejer jag måste fixa innan dess också,
städa, handla, tvätta blablabla.. mindre kul






Kommentarer
Postat av: Sebbe

Vad är ditt favoritplagg? =)

kramar!

2009-12-30 @ 14:28:17
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Ja , som byxor , klänning osv =)

kramar!

2009-12-30 @ 20:44:01
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0