im far too tierd to fall asleep

heheheh, BILDBOMB



sandra och jennifer på holken förra året


jonny, alex & en bit axel på någon lektion i början av 9an


heheh, lilla nina på kgb i 7an ;D


nina på kondomkonst med tjejgruppen i holken förra året, hahah
(undra vart gubbarna tog vägen btw :o )


hah söta madde upptäckte att hon inte var så brun i söderhamn förra sommaren =]


axel i början av 9an


HAHAHAHAHAH min vän nina löfgren i 8an på uppdraget


jonny försökte äga mig =(


nina och amanda dansar en sällsynt dans hos julia l i.. 9an? eller 8an?


janina och nina på kyrkogårdn sommaren 08


lina hamrar på träslöjden i antingen 8an eller 7an :D


hahah, fotbollslaget i piteå för 500 år sedan?


emma och frida på IKEA resan (:


idrottslektion i 9an tror jag


fanny och nina hos mig i 7an på nå födelsedags tjaffs


nina janina och amanda lekte lodisar förra året (a)


jag&gunde, janina&casper, sofia&madde, nina&flisan, elin&candy på julridning förra året


jag och lina före en träslöjdslektion i typ 7an eller 8an


janina rider trähäst och nina rider janina på ridlägret 06


petter efter ett tårtkrig på holken,


jonny gillar rosa bumbibjörnar på sin arm när det gäller övernattning på holken


nina som visar sitt rätta jag & janina


felicia under en gympalektion utomhus (:


petter & alle e under någon övernattning i 9an


julia, jag, nett, ina & nina i bygd i 8an


lina och nina på grönan :D


nina på vandrarhemmet i sthlm, med min boll </3


tess och ina efter avslutningsfotot :]


heh, lina på grönan


hahah och till sist har vi då lina igen, på någon resturang i sthlm :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0