i hate everything about you, why do i love you?

Fredagkvällen hos anette var verkligen superkul vi spelade spel, skrattade och det bjöds på massa gott.
Och jag säger då det, jag tror aldrig jag skrattat så mycket åt ett sällskapsspel förut!
bagdad  Dem som var dära fattar :D

På lördagen blev det julpynt och julbak här hemma under dagen.
Kvällen spenderades i kågemarken, hos holm,
riktigt kul faktiskt, ljusstöpning och julpyssel :D

söndag & måndag har mest bara varit chill (:


Hiss och diss !


1 Bara 3 dagar till julafton !
2 Snart nytt år med nya möjligheter !
3 + Att det blir massa fart på nyår !


1 Snö överallt och det har bara kommit mer och mer hela dagen !
2 Det är svinkallt ute, om det är så kallt att till och med jag fryser tycker jag synd om alla andra :D


Några frågor till er läsare ;

Har ni köpt alla julklappar ännu?
Hur ska ni fira jul?
och vad händer på nyårs ?
 :D



Kommentarer
Postat av: Nett

självklart är alla klappar klara.

jag ska vara hemma

Ingen aning än

2009-12-21 @ 18:05:42
URL: http://nettnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0