egentligen borde jag söka hjälp eller gå i terapi

hehe, var typ hur längesedan som helst jag skrev sist,
och jag kan inte skylla på att jag inte haft något att skriva om,
har typ haft mer att skriva än någonsin egentligen :p

här kommer endel fina punkter

- vem tusan klipper sina egna naglar för att kunna ha lösnaglar?
 det är frågan, men det har jag av någon anledning iaf gjort :o

- har ni tokio hotel intresserade sett den nya videon ?
 World behind my wall. Enlig mig hade dem inte kunnat visa på bättre sätt att dem är vanliga människor.

- julmys hos nett imorgon kväll, kommer bli svinkul !

- troligtvis stan imorgon !

- julbak och grejer med familjen på lördag.

- sista veckan i skolan, FY FAN VAD SKÖNT

- förhoppningsvis kommer madde upp om inte allt för länge.

- det är -17 grader ute idag, och jag vill bara utomlands NU NU NU !

http://www.youtube.com/watch?v=Etz-WMHMpms




Kommentarer
Postat av: Anonym

lesbisk?

2009-12-31 @ 03:46:05
Postat av: Anonym

lesbisk?

2009-12-31 @ 03:46:59
Postat av: Anonym

lesbisk?

2009-12-31 @ 03:47:31
Postat av: Anonym

lesbisk?

2009-12-31 @ 03:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0