its not what you got but how you get it

oj nu har jag varit dålig på att uppdatera här igen :P,
ovanligt va?

Nej men idag var det ju då skola,
Fast före det lurade vi Morgan att Hind trodde hon hade blivit gravid av sms sex xD.

Missade syslöjden (a),

men på bilden, det första jag lyckades göra var att slå i handen i ljusbordet,
otroligt smidigt, så nu har jag fått ett blåmärke och allt, duktigt !
Och så sista lektionen, språk, svengelska, så gjorde vi sådantdär papper,
då man ska hitta ord om ni fattar, så det var ganska chill =)
Men killarna var stökiga och läraren har den mest störande röst man kan tänka sig, typ bubbla i halsen 24/7 !

Efter skolan gick jag Nina och Hind hem till  mig, och gjorde typ, inget ? xD
Sedan for hind på utväcklings samtal,
hoppas det gick bra gumman =)<3

Och då under tiden, kom jag och nina på världens bästa ideeee !
Vi lurade sofia att Isa låg ute på hastnet.se på grund av brist på stallplats och tid.
Och så la vi ut en annons, och tanken var ju att hon skulle komma hem 10 min senare,
men det gjorde hon ju då minsann inte nej,
så hon fick ju folk som ringde till henne och svarade på annonsen, wops.

En kvinna erbjöd tilloch med 50 tusen spänn för henne, (a),
Nu vet vi iaf att hon är lättsåld om det skulle behövas [=

Så som ni märker spårade det ganska rejält =]
Men vi tyckte det var lite kul iaf (a)

Sedan åkte vi till ridhuset i ers för att se nina rida,
men jag och janina fastnade vid teven inne i köket, hehehe,

FÖRRESTEN; köp polkagrisar av MIG och kom på KGB på lördag !

och nu är klocka halv 1,
och eftersom jag sov 3 timmar inatt på grund av mensverk,
ska jag nu gå och sussa =)

Lämna gärna en kommentar.
och fortfarande, någon som vill lära mig hur man gör såndär header eller design eller vad det heter, skille vara snällt=]?


Ibiza,
tänk att så många tyckte om henne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0