fiender kan också visa respekt !

Klago inlägg..



Jag förstår mig inte på någonting eller någon alls längre.
Ingenting går min väg nu för tiden.
Känns som om allting bara går utför, utför, utför, utför, huvudstupa !

Och när det känns som om det  börjar bli bättre, då kommer ny skit.

Och det som stör mest är att ingen kan berätta varför,
är det så svårt?

Inget alls vill som jag, och det snart gräver jag bara ner mig i mitt rum på heltid, känns det som.
Det här tar så fruktansvärt på krafterna, man orkar ingenting,
bråk, bråk, bråk, tjaffs, tjaffs, tjaffs,

Huur många gånger har vi sagt att vi ska prata innan vi blir sura och ger totaldiss?
Jo, alltförmånga gånger,
Men är det någonsin någon som gör det ? nej.
Varför inte? Ingen vet. Just det.

Och den här jävla snön som verkar vilja plåga oss in i jävla juli vill aldrig försvinna,
yeyy, snön försvinner och snart kan man köra moppe,
vad händer?
Jo, nästa dag snöar det IGEN!,
jag blir så satans less.

Och så den här jävla KGB.
På en satans jävla lördag ?!
Och modevisingen.
VI KOMMER DÖ! OKEJ? DÖ!!!
eller, iaf jag.
antingen så faller jag ihjäl eller så händer något annat.
fuuuuuck !

Och det hjälper inte att idag var ett år sedan TH skulle vart i sverige heller.
Äckel dag, 3 april ska bli min sur dag, med början från förra året !

blööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö !!

Gör mig glad någon? Berätta något kul?


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, ni har massa snö, vi har massa asfalt och gräs! 8D (H)

2009-04-17 @ 23:36:57
URL: http://sofienilssongehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0