youre the voice i hear inside my head, the reason that im singing

Hejhej,

Låt tips; Bethany Joy Lenz - Halo

Idag har jag varit hemma från skolan,
har haft stickande känslor i magen halva natten,
så har inte kunnat sova.
Dem blev lite svagare om jag låg i fosterställning,
men kändes fortfarande..
Sov till klockan 15.
Tvär kollade datorn och satt sedan framför tv:n.
Såg OTH, lika bra som alltid :)!
, åt lite mat och såg lite disney program :),

Och nu sitter jag är igen, som ni märker..
Men eftersom jag måste lämna in pengar till holken, 
så måste jag nog försöka ta mig till ica, med eller utan moppe.
Får hoppas att det inte är så halt,
Sist hann jag knappt till grannhuset innan jag gled ett halv varv,



Menmen, hör nog av mig senare ikväll eller imorgon,
Ha det bra, och simma lungt :)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0