I dont wanna be anything other than me

Ja, först och främst ska jag väl ta och berätta lite om mig själv.
Jag heter Hanna, jag bor i en liten by en mil utanför Skellefteå,
En väldigt tråkig håla där de knappt händer någonting alls.
Jag är 15 år och har bott här dom senaste 9 åren.
Musik är mitt liv och jag lyssnar nog på nästan allt, fast mest hiphop förstås
Största delen av min fritid sitter jag vid datorn, teven eller umgås med kompisar :)!



Idag är det måndag,
Den jobbigaste dagen att ta sig upp tycker jag, eftersom man sovigt så länge under helgen.
Vad gäller mig, fram till middagen (a)
Men dagen gick väl ganska fint ändå,
Matteprov i matsalen, tror de gick relativt bra iallafall, svarade på alla utom en :).
Sista lektionen däremot, NO, höll på att somna ett antal gånger,
men lyckades tur nog hålla mig vaken :).

Slutade 15, gick dirr hem och chillade ett tag,
Såg One tree hill 16.10,
Världens bästa serie om ni frågar mig !

Sen nu en sista sak innan jag nu avslutar inlägget,
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig med design och sådant ? 

Vatten är viktigt,
Om det inte finnas något vatten skulle ingen kunna lära sig simma,
och då skulle vi alla drunkna !


Ha det bra nu allihop, så ses vi väl imorgon eller något, om någon ens läser.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0